top of page
0_LOGO_NOVO.PNG

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletna trgovine Cvetličarna Irena so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o avtorskih in sorodnih pravicah, s priporočili GZS, mednarodnimi kodeksi e-poslovanja, Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Splošno uredbo EU o varstvu podatkov ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

S spletno trgovino Cvetličarna Irena (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje D-FLOR, trgovina in storitve, d.o.o. (v nadaljevanju »ponudnik«), Cesta prvih borcev 47, 8280 Brestanica, MŠ: 6713289000 DŠ: SI 25161130, ki je tudi ponudnik storitev spletne trgovine. Pogoji poslovanja opredeljujejo delovanje, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.


1 Ponudba artiklov in dostava

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto ažurira oziroma spreminja. Vse fotografije vključno s fotografijami izdelkov so simbolične. Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi, je do 5 delovnih dni od potrditve naročila za dostavne naslove v Sloveniji. Za izdelke, ki trenutno niso na zalogi, predvideni rok dobave prodajalec sporoči kupcu po elektronski pošti ali po telefonu ob potrditvi naročila.

Prodaja in ponudba alkoholnih pijač in pijač, ki so jim dodane alkoholne pijače, je pepovedana osebam, mlajšim od 18 let.

 

Prodajalec bo naročene izdelke dostavil uporabniku (kupcu) v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner prodajalca za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije. Prodajalec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil z nižjimi stroški oziroma bolj učinkovito.

Dostava za naročila oddana od ponedeljka do četrtka, do 16:00 ure, je možna naslednji dan in je brezplačna. V kolikor bi želeli dostavo v soboto je to možno samo preko Hitre pošte cena katere znaša 14 €. 

 

Uporabnik lahko ob oddaji nakupnega naročila določi naslednji način dostave oz. prevzema izdelkov:

  1. po poštnem povzetju

Uporabnik bo o prispeli pošilji iz strani Pošte Slovenije obveščen preko SMS sporočila. Poštar paket dostavi na izbrani naslov za dostavo. V primeru, da se na naslovu ob poskusu vročitve paketa ne nahajate, vam bo v nabiralniku pustil obvestilo o prispelem paketu, s katerim lahko paket skupaj z osebnim dokumentom prevzamete na najbližji poslovalnici Pošte Slovenije. Izdelki so dostavljeni v ustrezni embalaži. V primeru, da se paket ne prevzame še isti dan kupec izgubi možnosti reklamacije za ovenelo cvetje.


2 Cene in načini plačila

Vse cene so v evrih in vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila, pod spodaj navedenimi pogoji. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na izdanih računih. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo. Cena velja enako za vse uporabnike spletne trgovine družbe D-FLOR d.o.o. na spletnem mestu www.cvetlicarnairena.si

 

Kljub neprestanemu posvečanju pozornosti nadzoru, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo družba D-FLOR  d.o.o. kupcu omogočila odstop od nakupa.

 

Omogočamo naslednje načine plačila:
- Nakazilo po predračunu. Po opravljenem plačilu je potrebno na elektronski naslov poslati potrdilo o vplačilu, drugače postopek nabave , izdelave in dostave cvetja ni izvedljiv (na ta način se zaščitimo pred morebitnimi zlorabami)
- Preko PayPal-a
- Kreditna kartica


3 Promocijska koda

Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Ponudnik ne zagotavlja, da v času nakupa obstaja aktivna promocijska koda.

Popusti, promocijske kode se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se ne seštevata, razen če prodajalec izrecno predvidi seštevanje akcij, kuponov, promocijskih kod in podobno.

4 Preklic naročila

Preklic naročila za izdelke sestavljene iz rezanega cvetja ni možen, ker bi bilo zaradi tega podjetje lahko finančno oškodovano, saj se takoj po potrditvi vašega naročila že sproži postopek nabave in izdelave dotičnih izdelkov.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe ker je predmet nakupa izdelek, ki je bil izdelan po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Pravico do vračila kupnine v primeru stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.


5 Omejitev odgovornosti

Da se obojestransko izognemo morebitnim napakam in nejasnostim, vas še enkrat naprošamo, da ob naročilu posredujete vse potrebne podatke, ki vplivajo na uspešnost dostave. Na dan dostave naročnika naprošamo, da je prejemnik dosegljiv na telefon ter s tem omogoči takojšno reševanje morebitnih zapletov.

Ponudnik strmi k zagotavljanju ažurnosti in pravilnosti podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo nepredvideno in hitro, posledično pa ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V primeru kakršnekoli spremembe ponudnik zavezuje kupca obvestiti o spremembah in mu omogočiti odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Tudi ponudnik si pridržuje pravico do odstopa od pogodbe s tehtnim razlogom, kot na primer, da določene vrste cvetja v določenem času sploh ni mogoče dobaviti. V tem primeru kupcu v čim krajšem času posredujemo sporočilo o zavrnitvi naročila na elektronski naslov ali na posredovano telefonsko številko.


6 Reklamacije

Reklamacij izdelkov rastlinskega izvora ne priznavamo, razen če se je zgodila napaka iz naše strani na primer:

– izdelek ni pravi
– izdelki dostavljeni na napačen naslov
– stranka zaradi naše napake ni imela možnosti prevzeti cvetja na dan dostave


7 Odstopanja izdelkov

Spletna trgovina Cvetličarna Irena ne zagotavlja izdelka, ki bi bil popolnoma enak fotografiji na naši spletni strani. Izdelek lahko odstopa v barvnih niansah cvetja, prav tako se lahko cvetje, ki ga trenutno ni možno dobaviti nadomesti s podobnim. Vsekakor pa izdelek ne sme odstopati od opisa na spletni strani, po namembnosti, obliki, velikosti, kvaliteti cvetja, številu cvetov ali vrednosti. Storili bomo vse, da se bo končni izdelek čim bolj približal želenemu izdelku.

 
8 Pritožbe

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@cvetlicarnairena.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.


9 Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Varovanje osebnih podatkov določa Pravilnik o zasebnosti, ki je dostopen na spletni strani.

bottom of page